OMLOUVÁME SE, NA STRÁNKÁCH SE MOMENTÁLNĚ PRACUJE, POKUD V NABÍDCE NENAJDETE TO CO HLEDÁTE, RÁDI S VÁMI DOTAZ NEBO CELOU OBJEDNÁVKU VYŘÍDÍME PO TELEFONU. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

Dumper HYDREMA 912

Neohodnoceno
 
  • 1 z 15
 

Dumper HYDREM A912 F, FS, HM

CENA JE UVEDENA POUZE Z PROVOZNÍCH DŮVODŮ. PRODUKT NELZE OBJEDNAT PROSTŘEDNICTVÍM E-SHOPU, NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT PRO BLIŽŠÍ INFORMACE. AKTUÁLNÍ CENOVOU A TERMÍNOVOU NABÍDKU VÁM SDĚLÍME NA POŽÁDÁNÍ. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.  

Dostupnost Momentálně nedostupné
Měrná cena 1 Kč / 1 ks
Cena 1,21 Kč včetně DPH
1 Kč
Kód produktu 553
Výrobce Hydrema
Kategorie Dumper HYDREMA 912
Záruka 3 roky
 

hydrema logo

Dampry s nejvyššími výkony, snadné použití, nízká hmotnost a dlouhá životnost. Poskytuje efektivitu a nejlepší provozní vlastnosti - každý den.

Jedinečná kombinace kloubového středového otočného čepu, širokých kol a vysoce položených světlometů - pro vynikající práci v terénu. 

Klíčové vlastnosti 10 tunový kompaktní dumper. Vynikající výkon v terénu. Nízká hmotnost stroje - nízký tlak na podložku. Jednoduché ovládání, velmi bezpečné a robustní. Vhodný půjčoven, nebo dlouhodobý pronájem. Nízká spotřeba paliva

K dispozici také s dvoucestným podvozkem, jízda po kolejích.

 Podvozek Kloubový podvozek se středovým otočným kloubem a dvěma hydraulickými stabilizátory. Stabilizátory poskytují velmi vysokou stabilitu při jízdě a sklápění. Volitelně může být osa otáčení zamčena. Palivové a hydraulické nádrže jsou integrovány do předního rámu. Palivová nádrž: 140 l nádrž AdBlue: 19L, výkyv +/- 12 °.

Nápravy 912F má pevné nápravy. Modely 912FS a HM mají elektrohydraulické zavěšení s dvěma nezávislými zavěšovacími válci na přední nápravě. Nápravy mají redukci planetového náboje a samostatné zásobníky oleje v nábojích. Přední náprava má automatický uzávěr diferenciálu s omezeným prokluzem a zadní náprava má 100% elektrohydraulický uzávěr diferenciálu.

Převodovka Automatická převodovka ZF WG 115 ERGO POWER se 6 rychlostmi vpřed a 3 vzad. Elektronický systém řazení. Automatická nebo manuální převodovka přes tlačítka joysticku. Konstantní pohon všech kol.

Brzdy Hydraulický servopohon s dvojitým okruhem, s brzdovými kotouči na všech čtyřech kolech. Brzdy se samočinně přizpůsobují a nevyžadují žádnou údržbu. Parkovací brzda je bezúdržbová elektrohydraulická brzda, která aktivuje brzdové kotouče na přední nápravě v případě poruchy.

Korba Svařené tělo z velice kvalitní ocele o objemu 5,6 m3.

Motor Cummins QSB 4.5L třída 4 s DOC a SCR katalyzátorem s přísadou AdBlue, 16 ventilová modifikace, přeplňovaný Common Rail s mezichladičem vzduchu, elektronické proměnné turbodmychadlo a EGR s chlazením. Max. Výkon: 147 koní (108 kW) při 2000 ot / min. Max. Točivý moment 597 Nm při 1500 ot / min.

180° MultiTip (za příplatek) Kompaktní otočný systém, poháněný dvěma dvojčinnými válci. Systém umožňuje plynulé vykládání nákladu v rozsahu 180 stupňů. Robustní systém namontovaný na velkém ložisku.

Hydraulický systém Hydraulické čerpadlo s objemem 84 L / min pro sklápění a řízení. Prioritní ventil pro řízení. Samostatné čerpadlo pro brzdy a stabilizátory.

Řízení Hydrostatické řízení se dvěma dvojčinnými válci, přednostním ventilem a integrovaným nouzovým řízením. Válce řízení s tlumením. Max, úhel řízení +/- 35 °.

Kabina řidiče Prostorná kabina splňující normu ROPS / FOPS s vynikajícím výhledem. Mechanické nebo vzduchem odpružené sedadlo. Nastavitelný volantu a opěrky s joysticky.

VIDEO:

https://www.youtube.com/watch?v=zK63RiSGc8c

 Prospekt 912F UK

Rozměry

    912F

912FS

912HM

Váha

kg

7.270

7.540

8.260

Váha s otočnou korbou

kg

7.730

8.000

8.720

Nosnost

kg

10.000

10.000

10.000

Pneumatiky

600/55-26.5

600/55-26.5

800/45-30.5

Šířka

mm

2490

2490

2870

Výška (kabina)

mm

2750

2750

2865

Světlá výška

mm

450

450

520

Rozvor

mm

3080

3080

3080

Celková délka

mm

5950

5950

5950

Objem korby

m3

5,6

5,6

5,6

Poloměr

mm

6100

6100

6300

Tlak na podložku (plně naložený)

kPa

125

127

88

Hmotnost 7500 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: